A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Бохоницький ліцей Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області

Критерії оцінювання

Критерії, правила, процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 

Бохоницького ліцею

Агрономічної сільської ради

(схвалено педагогічною радою закладу, протокол №1 від 29.08.2022)

  • У 1, 2 класах продовжується підсумкове оцінювання із застосуванням вербальної характеристики особистих досягнень, а його результати фіксуються у свідоцтві досягнень
  • У 3, 4 класах застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Формувальному оцінюванню підлягають процес навчання і результат навчання. Результати підсумкового оцінювання здійснюється за рівневою шкалою (початковий, середній, достатній, високий рівні) фіксуються у свідоцтві досягнень. 
  • Обрано у закладі свідоцтво досягнень учнів 1 – 2-х  класів    
  • Обрано у закладі свідоцтво досягнень учнів 3 – 4-х  класів    
  • Оцінювання 5-го класу НУШ
  • Протягом І семестру здійснювати рівневе поточне та тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів 5-го класу з усіх видів діяльності та контролю з усіх предметів річного навчального плану.
  • В ІІ семестрі запровадити бальне оцінювання
  • Здійснювати формувальне оцінювання, як невід’ємний складник освітнього процесу; відстежувати особистісний розвиток учнів; забезпечувати індивідуальну траєкторію розвитку особистості
  • Організовувати само- та взаємооцінювання учнів на регулярній основі за визначеними критеріями.
  • Під час проектування уроків використовувати арсенал технологічних вправ, які дозволять здійснювати формувальне оцінювання
  • Українська мова та література

                                           українська мова (есе)

                                           українська література 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень