Критерії оцінювання
Критерії, правила, процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освітиБохоницького ліцею Агрономічної сільської ради |
(схвалено педагогічною радою закладу, протокол №1 від 29.08.2022)
- 1-2 класи
- 3-4 класи
- Англійська мова 1-2 класи , 3-4 класи
- Англійська мова 5-11 класи
- У 1, 2 класах продовжується підсумкове оцінювання із застосуванням вербальної характеристики особистих досягнень, а його результати фіксуються у свідоцтві досягнень
- У 3, 4 класах застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Формувальному оцінюванню підлягають процес навчання і результат навчання. Результати підсумкового оцінювання здійснюється за рівневою шкалою (початковий, середній, достатній, високий рівні) фіксуються у свідоцтві досягнень.
- Обрано у закладі свідоцтво досягнень учнів 1 – 2-х класів
- Обрано у закладі свідоцтво досягнень учнів 3 – 4-х класів
- Оцінювання 5-го класу НУШ
- Протягом І семестру здійснювати рівневе поточне та тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів 5-го класу з усіх видів діяльності та контролю з усіх предметів річного навчального плану.
- В ІІ семестрі запровадити бальне оцінювання
- Здійснювати формувальне оцінювання, як невід’ємний складник освітнього процесу; відстежувати особистісний розвиток учнів; забезпечувати індивідуальну траєкторію розвитку особистості
- Організовувати само- та взаємооцінювання учнів на регулярній основі за визначеними критеріями.
- Під час проектування уроків використовувати арсенал технологічних вправ, які дозволять здійснювати формувальне оцінювання
- Українська мова та література
- Зарубіжна література
- Історія + додаток ДН
- Правознавство
- Математика
- Фізика, астрономія + додаток ДН
- Біологія
- Пізнаємо природу
- Географія
- Хімія
- Основи здоров'я
- Вчимося жити разом 5 клас
- Здоровя, безпека та добробут 5-6 клас
- Музичне мистецтво
- Мистецтво
- Образотворче мистецтво
- Трудове навчання
- Фізична культура
- Захист України
- Інформатика
2024-2025 н.р (5-7 класи)
схвалено педагогічною радою 26.08.2024 р.