A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Бохоницький ліцей Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області

План роботи на 2024/2025 н.р.

Дата: 26.08.2024 14:00
Кількість переглядів: 27

Науково — методична проблема, над якою працює заклад:

«Створення сприятливих умов для формування компетентностей,спрямованих на самовизначення та самореалізацію особистості в контексті Нової української школи»

Завдання,які необхідно розв’язати:

  • проаналізувати науково-теоретичну та методичну літературу з проблеми дослідження;

  • визначити ключові компетентності, які необхідні для особистої реалізації, активної громадянської позиції, соціальної єдності та працездатності в суспільстві знань;

  • розробити комплекс науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистостей умовах створення нового освітнього простору;

  • розробити та апробувати моделі компетентного педагога та учня, які б сприяли підвищенню ефективності соціалізації дітей та учнівської молоді в умовах педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу.

  • виявити та описати новітні форми та методи створення освітнього простору закладів загальної середньої освіти.

 

Очікувані результати

Передбачається, що успішна реалізація методичної проблеми:

- значно підвищить рівень компетентності педагога та учня, що готові швидко змінюватися й пристосовуватися до нових умов життя, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися упродовж життя;

- посилить соціалізуючу спрямованість педагогічних інновацій;

- створить сприятливі умови для розбудови єдиного освітнього простору закладів загальної середньої освіти, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання та спілкування учнів, освітян і батьків.

 

Методична проблема:«Формування ключових компетентностей шляхом використання нових освітніх технологій. Гармонійний розвиток особистості».

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МО

 

Тема

Форма роботи

Місяць

Доповідає

Перше засідання – 25.08.2024

 

Пріоритетні завдання методичної роботи на 2024/2025 навчальнийрік

Круглий стіл

вересень

 

1

Аналіз діяльності шкільного методичного об’єднання вчителів естетичного-динамічного циклу та пріоритетні завдання на 2024/2025 навчальний рік.

Повідомлення

 

Керівник МО

2

Опрацювання нормативної бази та методичних рекомендацій щодо викладання предметів естетично-динамічного циклу на 2024/2025 навчальний рік.

 

 

Члени МО

3

Обговорення та затвердження календарних планів на І семестр, плану роботи методичного об'єднання на 2024/2025 н. р.

 

 

Члени МО

4

Про затвердження завдань І етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання.

Доповідь

 

Керівник МО

5

Про схвалення Положення про МО вчителів естетично-динамічного циклу.

 

 

Коваль Г.К.

Робота між засіданнями

1

Консультації (консультації стосовно складання календарних планів; консультації стосовно конспектів відкритих уроків та виховних заходів)

 

 

Члени МО

2

Вивчення нормативних документів МОН щодо викладання предметів естетично-динамічного циклу у 2024/2025 н. р.

 

 

Пащенко Г.М.

3

Опрацювання методичних матеріалів з питань роботи вчителів естетично-динамічного циклу.

 

 

Лялюк В.В.

4

Складання планів роботи з обдарованими дітьми.

 

 

Пащенко Г.М.

Друге засідання

 

Формування освітніх компетентностей здобувачів освіти

Методичні

посиденьки

жовтень

 

1

«Як маємо професійно розвиватись»

Презентація

 

Степанюк А.С.

2

Застосування технології формування творчої особистості на уроках естетично-динамічного циклу.

 

 

Керівник МО

3

Робота з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення олімпіад.

 

 

Пащенко Г.М.

4

Огляд методичної літератури.

 

 

Члени МО

Робота між засіданнями

1

Опрацювання методичної і фахової літератури, навчального матеріалу.

 

 

Члени МО

2

Опрацювання теоретичних питань з проблеми, над якою працює вчитель.

 

 

Лялюк В.В.

3

Методичні розробки уроків.

 

 

Члени МО

4

Взаємовідвідування відкритих уроків.

 

 

Члени МО

 

 

 

 

МЕТА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

  1. Продовжити роботу над проблемою «Розвиток творчих здібностей, загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів естетично-динамічного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»

  2. Використовувати в роботі традиційні форми і методи, а також сучасні освітні технології.

  3. Удосконалювати інформаційну культуру вчителів.

  4. Формувати в учнів мистецький світогляд, виховувати духовність, шанобливе.

  5. Ставлення до культурної спадщини людства, почуття поваги до національної культури.

  6. Залучати учнів до ознайомлення з різними видами мистецтва.

  7. Залучити учнів до ознайомлення з різними видами спорту.

  8. На уроках та позакласних заходах формувати модель творчої, та фізично-розвинненої особистості.

 

 

Завдання:

 

  1. Опрацювати інформаційні джерела з питань нової проблемної теми педагогічних працівників школи.

  1. Проаналізувати потреби педагогів в методичній допомозі, обговорення актуальних проблем, які виникають в процесі викладання.

  1. Поліпшення ефективності та якості роботи через використання ІКТ, диференціацію навчання.

  1. Збирати та систематизувати медіатеку (відео- і аудіо-матеріали) з технологій та образотворчого мистецтва з метою подальшого використання на уроках та обміну з іншими вчителями.

  1. Всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них зацікавленості до сучасних наукових ідей, дослідницької роботи, впровадження інноваційних технологій у педагогічній праці.

 

Роль самоосвіти в реалізації проблеми МО - це "Удосконалення методичної майстерності –це передусім самоосвіта, особисті ваші зусилля спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури мислення".

В. Сухомлинський

Самоосвіта є елементом виробничої діяльності кожного вчителя, який вільно обирає матеріал, прийоми й засоби роботи. У процесі самоосвіти реалізуються основні дидактичні принципи – систематичності, послідовності, наступності, зв’язку з практикою тощо.

 

У процесі самоосвіти вчителі МО дотримуються таких основних принципів:

 

а) взаємообумовленість мети, суті, змісту, структури методичної роботи;

б) безперервність і систематичність підвищення кваліфікації та професійної майстерності;

в) комплексне вивчення питань соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ викладання навчальних предметів та поєднання науково-теоретичної підготовки з оволодіння уміннями та навичками, необхідними у педагогічній діяльності;

г) випереджальний характер підвищення кваліфікації педагога, своєчасне опанування науковою декорацією;

д) відвідування семінарів, педагогічних читань, активна робота у шкільному МО.

Основним критерієм для оцінки самоосвітньої роботи вчителя є проведений урок, виховний захід.

Положення про предметні тижні вчителів естетично-динамічного циклу.

Предметний тиждень — це комплекс навчально-виховних заходів, спрямований на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів.Організація та проведення.

Предметний тиждень організовується та проводиться відповідним предметно-методичними об'єднання.

Завдання тижня

1.Забезпечити належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.

2.Вдосконалювати науково-методичний рівень та рівень професійної майстерності вчителів, збагачувати педагогічний досвід школи.

3.Поглибити знання з предметів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених навчальним планом школи.

Функції предметного тижня

1.Організаційна — тиждень дозволяє внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та розвивати організаційні здібності учнів.

2.Діагностична — можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів.

3.Моделююча — під час планування тижня розробляються принципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4. Пропагандистська — зміст тижня спрямований на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програми розвитку школи.

Структура тижня

Складовими предметного тижня є відкриті уроки вчителів МО, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, методичні дні, КВК, брейн-ринги спортивні змагання тощо. Кожен тиждень повинен містити належне інформаційне забезпечення.

 

 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень