План роботи на 2024/2025 н.р.
Науково — методична проблема, над якою працює заклад:
«Створення сприятливих умов для формування компетентностей,спрямованих на самовизначення та самореалізацію особистості в контексті Нової української школи»
Завдання,які необхідно розв’язати:
-
проаналізувати науково-теоретичну та методичну літературу з проблеми дослідження;
-
визначити ключові компетентності, які необхідні для особистої реалізації, активної громадянської позиції, соціальної єдності та працездатності в суспільстві знань;
-
розробити комплекс науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистостей умовах створення нового освітнього простору;
-
розробити та апробувати моделі компетентного педагога та учня, які б сприяли підвищенню ефективності соціалізації дітей та учнівської молоді в умовах педагогіки партнерства на засадах компетентнісного підходу.
-
виявити та описати новітні форми та методи створення освітнього простору закладів загальної середньої освіти.
Очікувані результати
Передбачається, що успішна реалізація методичної проблеми:
- значно підвищить рівень компетентності педагога та учня, що готові швидко змінюватися й пристосовуватися до нових умов життя, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися упродовж життя;
- посилить соціалізуючу спрямованість педагогічних інновацій;
- створить сприятливі умови для розбудови єдиного освітнього простору закладів загальної середньої освіти, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання та спілкування учнів, освітян і батьків.
Методична проблема:«Формування ключових компетентностей шляхом використання нових освітніх технологій. Гармонійний розвиток особистості».
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МО
№ |
Тема |
Форма роботи |
Місяць |
Доповідає |
Перше засідання – 25.08.2024 |
||||
|
Пріоритетні завдання методичної роботи на 2024/2025 навчальнийрік |
Круглий стіл |
вересень |
|
1 |
Аналіз діяльності шкільного методичного об’єднання вчителів естетичного-динамічного циклу та пріоритетні завдання на 2024/2025 навчальний рік. |
Повідомлення |
|
Керівник МО |
2 |
Опрацювання нормативної бази та методичних рекомендацій щодо викладання предметів естетично-динамічного циклу на 2024/2025 навчальний рік. |
|
|
Члени МО |
3 |
Обговорення та затвердження календарних планів на І семестр, плану роботи методичного об'єднання на 2024/2025 н. р. |
|
|
Члени МО |
4 |
Про затвердження завдань І етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання. |
Доповідь |
|
Керівник МО |
5 |
Про схвалення Положення про МО вчителів естетично-динамічного циклу. |
|
|
Коваль Г.К. |
Робота між засіданнями |
||||
1 |
Консультації (консультації стосовно складання календарних планів; консультації стосовно конспектів відкритих уроків та виховних заходів) |
|
|
Члени МО |
2 |
Вивчення нормативних документів МОН щодо викладання предметів естетично-динамічного циклу у 2024/2025 н. р. |
|
|
Пащенко Г.М. |
3 |
Опрацювання методичних матеріалів з питань роботи вчителів естетично-динамічного циклу. |
|
|
Лялюк В.В. |
4 |
Складання планів роботи з обдарованими дітьми. |
|
|
Пащенко Г.М. |
Друге засідання |
||||
|
Формування освітніх компетентностей здобувачів освіти |
Методичні посиденьки |
жовтень |
|
1 |
«Як маємо професійно розвиватись» |
Презентація |
|
Степанюк А.С. |
2 |
Застосування технології формування творчої особистості на уроках естетично-динамічного циклу. |
|
|
Керівник МО |
3 |
Робота з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення олімпіад. |
|
|
Пащенко Г.М. |
4 |
Огляд методичної літератури. |
|
|
Члени МО |
Робота між засіданнями |
||||
1 |
Опрацювання методичної і фахової літератури, навчального матеріалу. |
|
|
Члени МО |
2 |
Опрацювання теоретичних питань з проблеми, над якою працює вчитель. |
|
|
Лялюк В.В. |
3 |
Методичні розробки уроків. |
|
|
Члени МО |
4 |
Взаємовідвідування відкритих уроків. |
|
|
Члени МО
|
МЕТА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
-
Продовжити роботу над проблемою «Розвиток творчих здібностей, загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів естетично-динамічного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»
-
Використовувати в роботі традиційні форми і методи, а також сучасні освітні технології.
-
Удосконалювати інформаційну культуру вчителів.
-
Формувати в учнів мистецький світогляд, виховувати духовність, шанобливе.
-
Ставлення до культурної спадщини людства, почуття поваги до національної культури.
-
Залучати учнів до ознайомлення з різними видами мистецтва.
-
Залучити учнів до ознайомлення з різними видами спорту.
-
На уроках та позакласних заходах формувати модель творчої, та фізично-розвинненої особистості.
Завдання:
-
Опрацювати інформаційні джерела з питань нової проблемної теми педагогічних працівників школи.
-
Проаналізувати потреби педагогів в методичній допомозі, обговорення актуальних проблем, які виникають в процесі викладання.
-
Поліпшення ефективності та якості роботи через використання ІКТ, диференціацію навчання.
-
Збирати та систематизувати медіатеку (відео- і аудіо-матеріали) з технологій та образотворчого мистецтва з метою подальшого використання на уроках та обміну з іншими вчителями.
-
Всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них зацікавленості до сучасних наукових ідей, дослідницької роботи, впровадження інноваційних технологій у педагогічній праці.
Роль самоосвіти в реалізації проблеми МО - це "Удосконалення методичної майстерності –це передусім самоосвіта, особисті ваші зусилля спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури мислення".
В. Сухомлинський
Самоосвіта є елементом виробничої діяльності кожного вчителя, який вільно обирає матеріал, прийоми й засоби роботи. У процесі самоосвіти реалізуються основні дидактичні принципи – систематичності, послідовності, наступності, зв’язку з практикою тощо.
У процесі самоосвіти вчителі МО дотримуються таких основних принципів:
а) взаємообумовленість мети, суті, змісту, структури методичної роботи;
б) безперервність і систематичність підвищення кваліфікації та професійної майстерності;
в) комплексне вивчення питань соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ викладання навчальних предметів та поєднання науково-теоретичної підготовки з оволодіння уміннями та навичками, необхідними у педагогічній діяльності;
г) випереджальний характер підвищення кваліфікації педагога, своєчасне опанування науковою декорацією;
д) відвідування семінарів, педагогічних читань, активна робота у шкільному МО.
Основним критерієм для оцінки самоосвітньої роботи вчителя є проведений урок, виховний захід.
Положення про предметні тижні вчителів естетично-динамічного циклу.
Предметний тиждень — це комплекс навчально-виховних заходів, спрямований на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів.Організація та проведення.
Предметний тиждень організовується та проводиться відповідним предметно-методичними об'єднання.
Завдання тижня
1.Забезпечити належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.
2.Вдосконалювати науково-методичний рівень та рівень професійної майстерності вчителів, збагачувати педагогічний досвід школи.
3.Поглибити знання з предметів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених навчальним планом школи.
Функції предметного тижня
1.Організаційна — тиждень дозволяє внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та розвивати організаційні здібності учнів.
2.Діагностична — можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів.
3.Моделююча — під час планування тижня розробляються принципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4. Пропагандистська — зміст тижня спрямований на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програми розвитку школи.
Структура тижня
Складовими предметного тижня є відкриті уроки вчителів МО, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, методичні дні, КВК, брейн-ринги спортивні змагання тощо. Кожен тиждень повинен містити належне інформаційне забезпечення.