ІІІ засідання
11 січня відбулося ІІІ засідання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Дронова О.М., голова МО, підбила підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, англійської мови, історії України, правознавства, ХХІV Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика, ХІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка.Березюк Н.М., учителька історії, повідомила, що в жовтні цього року 10 наших ліцеїстів стали учасниками Всеукраїнського конкурсу «Ми – козацького роду» (2- І м., 6-ІІ м., 2- ІІІ м.)
Пащенко Г.М., учителька зарубіжної літератури, підготувала виступ на тему: «Інтеграційні підходи до викладання зарубіжної літератури як шлях оновлення змісту освіти в умовах НУШ». А Мушинська О.Ю., учителька іноземної мови, виступила з доповіддю на тему: «Ідея компетентнісного підходу до сучасної освіти на уроках іноземної мови».
Про використання технології критичного мислення на уроках історії та правознавства з метою формування ключових компетентностей учнів поділилася досвідом Березюк Н.М., учителька історії та громадянської освіти.
Учителі суспільно-гуманітарного циклу обговорили особливості складання календарно-тематичного планування предметів суспільно-гуманітарного циклу на ІІ семестр 2022-2023 н.р. Дронова О.М., голова МО, учитель української мови та літератури, звернула увагу на те, що в методичних рекомендаціях для 7-11 класів зазначено, що «оцінку за ведення зошита з української літератури виставляють у кожному класі окремою колонкою в журналі раз на місяць і враховують як поточну до найближчої тематичної. Під час оцінювання зошита з української літератури слід ураховувати наявність різних видів робіт; грамотність (якість виконання робіт); охайність; уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму). У разі відсутності учня на уроці протягом місяця рекомендуємо в колонці за ведення зошита зазначати н/о (нема оцінки)». Оскільки з літератури в учнів один робочий зошит, неможливо вчасно виставити оцінку за ведення зошита, якщо учень, наприклад, не відвідував школу в останні дні місяця, тому доречно теж виставляти н/о. Вирішили погодитися з пропозицією виставляти за ведення зошита н/о (нема оцінки) з тих предметів, де один робочий зошит не лише в разі відсутності учня на уроці протягом місяця, а й у разі його відсутності на уроках наприкінці місяця ( коли зошита немає, бо відсутній учень).
Затверджено календарно-тематичні плани вчителів, членів суспільно-гуманітарного циклу, на ІІ семестр 2022-2023 н.р.