Правила для здобувачів освіти
Місія Бохоницького ліцею Агрономічної сільської ради стверджує, що у нашому ліцеї - освітній простір, заснований на демократичних і партнерських принципах, вільний від насильства та дискримінації, в якому гармонійно розвивається творча особистість.
Наша візія передбачає створення демократичного і зорієнтованого на взаємодію та партнерство, середовища.
У будь-якій великій групі людей конфлікт, природно, має місце. І нашою метою є навчити вирішувати конфлікти, використовуючи позитивні стратегії задля отримання виграшних результатів. Може статися, що деякі учні відчуватимуть труднощі в дотриманні вимог, встановлених у спільних інтересах. Керівництво закладу несе відповідальність за забезпечення дотримання правил поведінки для учнів, і повинно мати свободу дій для задоволення індивідуальних потреб учнів та здійснення судження в контексті конкретних обставин. Наслідки за недотримання очікуваної поведінки можуть відрізнятися в кожній окремій ситуації для кожного окремого учня.
У випадку легкої або незначної провини педагогічний склад закладу повинен допомагати учням усвідомити неправильність їхніх дій та використовувати такі ситуації, щоб навчити дітей знаходити альтернативні варіанти з позитивними результатами. У разі некоректної поведінки дисциплінарні заходи повинні бути застосовані в рамках, які зміщують фокус з покарання на інший – коригувальний та співчутливий.
Заклад буде використовувати ряд заходів, орієнтованих на зміцнення позитивної поведінки і допомоги учням у визначенні правильного вибору. Кодекс учнівської поведінки, правила та очікування переглядаються і посилюються на постійній основі учителями, співробітниками та керівництвом через загальні збори, оголошення, відвідування класів директором і щодня вчителями в класі.
Поведінка під час уроків і перерв
Учні мають уважно працювати у класах під час уроків та не заважати іншим. Учні не можуть відмовлятися від виконання завдань, які ставить учитель. Для ефективності навчального процесу та для того, щоб його не переривати, учні мають протягом усього уроку перебувати в класі. Якщо з’являється нагальна потреба вийти, це можна зробити лише з дозволу вчителя. Під час перерв учні мають поводитись обережно. Бігати на перервах не дозволяється, адже така поведінка може зашкодити учню або його оточенню. Також учні мають пересуватися правою частиною коридора або сходів.
Пропуск занять
Учень, який був відсутній у закладі з причини хвороби до 3 календарних днів може відвідувати Школу без надання довідки від лікаря, але потрібно надати пояснювальну записку від батьків.
Учень, який був відсутній у школі з причин хвороби протягом 3 днів і більше має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з рекомендаціями щодо навантаження на уроці фізичної культури з вказаним терміном. Якщо учень не буде відвідувати школу за будь-яких інших причин з відома батьків (поїздка на відпочинок, санаторне лікування тощо), необхідно надати відповідну заяву від батьків перед початком запланованої відсутності. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що навчальний процес не може бути цілковито індивідуальним. Для повноцінного навчального процесу необхідно працювати в групі, вирішувати проблеми разом та співпрацювати. У разі пропусків 10 навчальних днів без поважних причин заклад освіти передає інформацію до Служби у справах дітей Агрономічної сільської ради.
Пунктуальність
Пунктуальність — це важлива риса, яку ми виховуємо в наших учнях. Ми заохочуємо учнів не запізнюватися та розраховуємо на підтримку батьків. Відповідно до правил Школи, учні зобов’язані приходити на навчання та на уроки вчасно.
Кожен учень має приходити до Школи не пізніше 8:45, а о 8:55 має бути в класі, повністю готовим до початку уроку. На перервах учні повинні впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно.
Під час освітнього процесу залишати територію школи без відома класного керівника чи адміністрації забороняється.
Дрес-код
У школі рекомендований офіційно-діловий дрес-код. Необхідно мати охайний вигляд. Дівчатам бажано дотримуватися його вимог у зачісці, макіяжі й манікюрі, а також прикрасах. Висота підборів не має перевищувати 5 см. Одяг рекомендується неяскравий, наближений до однотонних тонів. Спідниці та брюки класичні. Не рекомендується відвідування уроків в аудиторіях в спортивній формі.
Спортивна форма
Учні Школи під час уроків фізичної культури мають бути одягнені у спортивну форму та спортивне взуття. Переодягатися у спортивну форму учні повинні безпосередньо перед уроком фізичної культури та змінювати її на повсякденний одяг після уроку. Для занять на спортивних гуртках дитині може знадобитися додаткове знаряддя, яке визначає керівник гуртка.
Не дозволено приносити до школи
Не дозволено приносити до Школи небезпечні речі: піротехнічні вироби, спортивне знаряддя, шкідливі речовини, напої та продукти харчування не для особистого вживання. Заборонено накопичення та спільне використання хімічних несертифікованих речовин, які (особливо в концентрованому вигляді) можуть бути небезпечними для оточуючих. Це стосується також слаймів та лизунів.
На території школи заборонені будь-які фінансові операції між учнями. Виключення складають шкільні економічні та благодійні проекти.
До Школи не дозволено приносити шкідливу їжу, а також напої. Школа є зоною здорового харчування: ми турбуємось про здоров'я дітей, і хочемо бути певні, що наші учні їдять збалансовану та корисну їжу.
Спортивне знаряддя (ролики, скейти, велосипеди, самокати тощо) не можна використовувати на території Школи. Учням не дозволено замовляти доставку на адресу Школи та приводити тварин.
Персональні гаджети
Учні несуть відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних гаджетів. Під час уроків забороняється використання мобільних телефонів, якщо це не є необхідністю для освітнього процесу. Якщо ця заборона буде порушена учнем, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня
На уроках телефон повинен бути вимкнутий або переведений у режим «без звуку».
Робити телефонні дзвінки на перерві не заборонено.
У випадку крадіжок телефонів чи втрату через власну необережність, проведення розслідування – це не компетенція директора ліцею чи вчителів. За необхідності потрібно звертатися до правоохоронних органів. У школі не дозволяється фотографувати або знімати на відео, бо наявність камери є певним стимулом до створення штучних сцен образ і приниження в учнівському середовищі, що негативно впливає на освітній процес та порушує права людини, оскільки є втручанням в особисте життя. Запитуйте дозволу, перш ніж когось сфотографувати або зняти на відео. Завжди запитуйте дозволу, перш ніж взяти в руки чужий телефон.
Бібліотека
Бібліотека нашої закладу — це ресурсно-інформаційний центр; колекція художньої, науково-популярної, довідкової літератури, періодичних видань. Місія бібліотеки — забезпечити освітній процес всією необхідною літературою, створити затишну атмосферу для роботи учнів із книгою, заохотити до читання маленьких й дорослих читачів. Задля цього в бібліотеці проходять різні цікаві заходи. Підручники та книги, які учень бере у бібліотеці, є власністю закладу, і їх необхідно повертати наприкінці навчального року.
Матеріальна відповідальність
Батьки матеріально відповідальні за пошкодження шкільного майна дитиною.
Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, навіть цінних, заклад не несе відповідальності, але часто речі знаходяться, і в такому випадку їх можна забрати в техперсоналу, а цінні речі — у директора ліцею.
Порушення
У Статуті закладу прописані права і обов’язки всіх учасників освітнього процесу.
І діти, і дорослі є відповідальними за їх (не)виконання.
Незначні порушення
Незначні порушення — це ті, які не несуть небезпеки для життя і здоров’я, але негативно впливають на атмосферу в класі: порушення шкільних правил, знущання, дражнення, приниження, глузування, ненормативна лексика, жбурляння предметами, грубість, агресивна поведінка, неповага, обман, фальсифікація, плагіат, зухвала поведінка, опір педагогам, нецільове використання електроніки, комп’ютерів, Інтернет, публічний показ прихильності, зневага учнівських обов’язків, недотримання правил безпеки.
Можливі наслідки незначних порушень
- Навчання відповідальності за свої дії.
- Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.
- Написання пояснювальної записки
- Витримка часу.
- Виховна розмова з класним керівником.
- Написання листа - вибачення.
- Затримання після занять.
- Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.
- Консультація практичного психолога.
- Видалення з класу (під наглядом дорослих).
- Зустріч учня з директором.
Значні порушення
До таких відносяться: залякування (у тому числі в Інтернеті), загроза інформаційній безпеці закладу та її інформаційно-комунікаційній системі, загроза фізичним насильством, заподіяння шкоди іншим у результаті бійки, дискримінація, загроза насильства сексуального характеру, куріння, наявність та вживання алкоголю або наркотиків, крадіжки, грабунки, вимагання, вандалізм, загроза заподіяння шкоди, володіння порнографічними матеріалами, володіння зброєю або копією зброї та інші серйозні порушення.
Можливі наслідки значних правопорушень
- Негайна персональна зустріч із батьками.
- Укладання з учнем поведінкового контракту.
- Відшкодування збитку шкільного майна.
- Передача справи на розгляд відповідних органів влади (поліцейські офіцери громади, ювенальна превенція)
Інструкція для батьків, як
поводитися під час повітряних тривог у закладі:
• Будьте впевнені, що діти прямують до укриття, де є все необхідне для їхньої безпеки та комфортного перебування.
• Підтримуйте атмосферу взаємоповаги: не турбуйте вчителів без нагальної потреби, адже під час повітряної тривоги вони першочергово дбають про дітей.
• Пам’ятайте, що закінчення повітряної тривоги у школі синхронне з повідомленнями від держави, тож діти весь час мають перебувати в укритті.
• Поважайте правила закладу, відповідно до яких може бути заборонено забирати дитину до завершення повітряної тривоги заради дотримання безпеки всіх учасників освітнього процесу.
• Якщо під час сигналу тривоги ви перебуваєте на території закладу, дотримуйтеся загальних правил евакуації, адміністрація спрямує вас до підготовленого укриття.
• Пам’ятайте: під час повітряної тривоги педагог не має права відпустити дитину додому на прохання, без супроводу одного з батьків