Умови доступності закладу
Умови доступності закладу
для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В ліцеї створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- створена ресурсна кімната для занять дітей з ООП, яка поповнюється навчально-розвитковими засобами відповідно до потреб учнів. В наявності: шведська стінка, сухий басейн, стіл для піскотерапії, фліп-чарт, різні конструктори, розвиткові ігри, пазли.
- з урахуванням архітектурної доступності облаштовано пандус та індивідуальна кімната гігієни для дітей з ООП.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- меблі, парти – кольору натурального дерева;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, кімнатних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
Заклад дотримується повітряно–теплового режиму, що забезпечуює сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання.
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані, приміщення має належне художньо-естетичне оформлення.
Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги відповідно до потреб та рекомендацій ІРЦ (у навчальному закладі працюють практичний психолог, укладаються договори з логопедом, дефектологом).