Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
З 1 вересня 2008 року у закладі відкрито клас з інклюзивною формою навчання (пілотний проєкт).
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Бохоницькому ліцеї Агрономічної сільської ради створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку, забезпечено їх безперешкодним доступом до приміщень І поверху школи:
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, дефектолог - Галяга Катерина Яківна; асистенти учителя - Білоус Ірина Миколаївна та Кубарь Вікторія Валеріївна);
- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу;
- створення умов для розвитку – обладнано ресурсну кімнату для проведення корекційно-розвиткових занять, яка щорічно поповнюється навчально-розвитковими засобами відповідно до потреб учнів. В ресурсній кімнаті знаходяться: шведська стінка, сухий басейн, стіл для піскотерапії, фліп-чарт, різні конструктори, розвиткові ігри, пазли, акустична система та інше;
- налагодження співпраці з батьками.
Забезпечено безперешкодний доступ до приміщення закладу освіти для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату (встановлено пандус), облаштовано окрему туалетну кімнату з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, однак відсутні ліфти, підйомники.
Заклад співпрацює з Інклюзивно-ресурсним центром Вінницької міської ради та Тиврівської селищної ради, де можуть отримати консультації педагогічні працівники з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьки та учні.